sunnuntai 14. elokuuta 2016

Aloituspostaus sijoittamisesta ja oman rahan tienaamisesta

Hei

Olen 5 lapsen äiti, jota on aina kiinnostanut sijoittaminen pörssiosakkeisiin. Ensimmäiset osakkeeni ostin vuonna 1997, UPM-Kymmene osakkeita 91kpl. Ensimmäinen kerta oli sen verran onnistunut, että olen jatkanut osakkeiden ostamista ja myymistä näihin hetkiin asti.

Kaikki sijoitukset eivät tottakai ole onnistuneet. Osan olen myynyt pois tappiolla, tai pitänyt, jääden odottamaan niiden arvonnousua. Kaikkein tärkeintä on kuitenkin ollut saada hyvät osinkotuotot. Osinkotuotoilla olen sitten ostanut lisää osakkeita. Tai käynyt perheen kanssa etelänmatkalla😃

Blogini tarkoitus on saada tavalliset perheenäidit ja lapset/nuoret innostettua sijoittamisesta. Kerron miten pääsee helposti alkuun ja neuvon vaikka "kädestä pitäen" arvo-osuustilinavaamisesta ensimmäisen osakkeen ostoon.

Blogin edetessä tutustun affiliate markkinointiin sekä blogisivustolla mainostamiseen. Minua kiinnostaa millaisiin tuloihin mainostamalla voi päästä ja onko se oikeasti helppoa rahaa vai suuria puheita, joita netistä voi lukea.

Jos tässä vaiheessa on toiveita mistä erityisesti pitäisi kertoa sijoittamiseen, osakkeisiin tai blogilla mainostamiseen liittyen niin laittakaapa kommentteja alle.

$Moikka$

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, vastaan sinulle mahdollisimman pian!